Hledání kešek a pokladů se 6.A

V matematice šesťáci převádí stupně, minuty a sekundy, v zeměpise určují zeměpisné souřadnice, zeměpisnou šířku a výšku se učí vyjadřovat ve stupních, používají různé informační technologie, mobilní aplikace…

„Proč všechny tyto znalosti nespojit do jedné zajímavé činnosti? Proč jim nepředstavit geocashing?“ říkal si pan učitel Šnevajs. „To by mohla být pro šesťáky dobrá motivace. Vypnou počítače, vyjdou ven na čerstvý vzduch, uvidí kousek přírody, udělají něco pro své zdraví a užijí si zábavu.“

Tak jdeme na to! Co všechno to ale obnáší? Promyslet trasu, ověřit místní kešky, nachystat poklady, zorganizovat třídu, předat dětem potřebné informace, stáhnout vhodnou aplikaci a naučit je s ní pracovat. To všechno jsme pod vedením pana učitele zvládli a vyrazili do terénu. Kam jinam, než na blízký Sluňákov.

Počasí nám sice nepřálo, ale výsledek byl nakonec vydařený. Kešky byly úspěšně nalezeny a sladké poklady vypátrány.

Díky panu učiteli máme prima námět, jak trávit volný čas s rodinou a kamarády v přírodě.

Na závěr jsme dostali dobré rady do života. Dozvěděli jsme se, že získané dovednosti můžeme využít i při záchraně života v situaci, když se člověk ztratí v neznámém terénu. Nebo také při použití aplikace Záchranka.

Dana Kacálková

Nahrávání...